Українські бренди мають дружити!
Сьогодні нашим брендам та колегам важливо будувати чесну конкуренцію і відкриту комунікацію. Нещодавно навколо FIZI виникло непорозуміння, і ми хотіли б розкрити більше цю ситуацію.
30 квітня в мережі Х блогер поширив звинувачення на адресу нашого бренду. Допис натякав, що власники FIZI та Яро - одні й ті ж самі люди. Але це неправда і ми вже неодноразово відповідали на цей запит. FIZI - бренд з іншим продуктом та власником. До цього ми вже ділилися фактами та інформацією стосовно цього питання у цій статті.
Пізніше вийшли статті на інформаційних сайтах із звинуваченнями компанії Масло ТОМ у інформаційній кампанії проти нас. Зі свого боку ми не висували жодних звинувачень до колег і не маємо відношення до виходу статей. Після цього між FIZI та Масло ТОМ виникла публічна суперечка.
FIZI вдячні бренду Масло Том за повагу та відкритість до діалогу! Відбулась зустріч між власниками компаній, під час якої ми знайшли порозуміння💚
Ми працюємо у «червоному океані», де продукція іноземних брендів домінує, тож хотіли б закликати звернути увагу на українських виробників і спробувати класний продукт наших колег!
Дякуємо Українському центру медіаціі, KMBS та особисто Галині Єрьоменко та Єлизаветі Гапко за те, що прийняли наш запит і допомогли врегулювати цю ситуацію коректно.
Звертаємося до журналістів, які останній час приділяли нам багато уваги. Ми відкриті до спілкування і готові відповісти на всі незручні запитання, щоб переступити цю історію раз і назавжди🙌
Витрачаймо час на розвиток та реалізацію планів, а не на створення конфліктів.
Ваші FIZI.